دوره 16، شماره 1 - ( 6-1404 )                   جلد 16 شماره 1 صفحات 4-1 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Moradi A, Sanagoo A. The Application of the Creative SCAMPER Technique in Nursing Education. 3 2025; 16 (1) :1-4
URL: http://ndhj.lums.ac.ir/article-1-445-fa.html
مرادی علی، ثناگو اکرم. کاربرد تکنیک خلاقانه اسکمپر در آموزش پرستاری. توسعه پرستاری در سلامت. 1404; 16 (1) :1-4

URL: http://ndhj.lums.ac.ir/article-1-445-fa.html


چکیده:   (59 مشاهده)
تکنیک اسکمپر، از پرطرفدارترین تکنیک های خلاقیت می باشد. این تکنیک، حاوی تعدادی سوال بوده و از ابتدای هفت فعل انگلیسی تشکیل شده است. استفاده از تکنیک اسکمپر در کلاس درس دانشجویان پرستاری، موجب تدوین ایده های نوآور و جدید و ایجاد تفکرات خلاقانه در دانشجویان می گردد. استادان می‌توانند از این ابزار برای توسعه مهارت ‌های حل مسئله خلاق دانشجویان خود برای مقابله با چالش‌ها در زمینه ‌های مختلف استفاده کنند. اسکمپر مهارت های فکری دانشجویان پرستاری را افزایش داده و می تواند مهارت های حل مسئله و قضاوت بالینی پرستاران است، بهبود بخشد. قضاوت بالینی در دانشجویان پرستاری، موجب افزایش توانمندی در تشخیص مشکلات بیمار، اتخاذ تصمیمات درست، اجرای مراقبت مناسب و ایجاد رویکردهای جدید در رسیدن به نتایج مطلوب برای بیمار می شود. هدف از این مطالعه کاربرد تکنیک خلاقانه اسکمپر در آموزش پرستاری می باشد.
متن کامل [PDF 551 kb]   (25 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: 1403/12/29 | پذیرش: 1404/2/27 | انتشار: 1404/6/30

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله توسعه پرستاری در سلامت(دانشکده پرستاری الیگودرز) می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2025 All Rights Reserved | Nursing Development in Health Journal

Designed & Developed by : Yektaweb